Infomail - leden, únor 2017

17.01.2017 15:43

Zdravím Vás všechny v novém roce a doufám, že jste konec minulého roku zdárně přežili ;)
Určitě se Vám stýskalo po nějakých akcích, tak Vám tady dám pár tipů ;)

LEDEN

20.-22.1. - Snowboard víkend na Vesmíru
Supr akce, pro každýho, kdo na prkně umí, nebo chce umět ;). Já tam osobně nebyl, protože jsem v zimních sportech konzervativní, ale od účastníků minulých ročníků jsem slyšel jenom chválu ;).
Víc info ZDE

27.1. - Večer mladých v Červeném Kostelci
Konečně akce našeho vikariátu! Moc dobře víme, jak se Vám všem stýskalo po krásách Kosteleckých, a proto bude naše další setkání v Červeném Kostelci. Harmonogram předpokládáme jako vždy, takže:
18:00 - mše
19:00 - začátek programu
22:00 - předpokládaný konec
Víc info a fotky z minulých setkání v Náchodě a Novém Městě ZDE


ÚNOR

2.-5.2. - Pololetky na Vesmíru
Pokud na Vesmír moc rádi nejezdíte, protože tam je vždycky mrtě lidí, tak jsou pololetky akce pro Vás! Zažijete krásný prodloužený víkend v srdci Orlických hor a poznáte jistě zajímavé lidi a pak už se na Vesmír nebudete muset bát ;).
Víc info ZDE (ve skutečnosti tam je jen přihláška :P)


Co nás čeká dál:

- Večer Mladých v dalším městě našeho vikariátu (není zatím datum ani místo, ale když nás pozvete, určitě je vysoká možnost, že zrovna u Vás budem ;) )

- Další akce na Vesmíru! Napsal jsem Vám jich pár, co si myslím, že stojí za to se tam stavit, ale děje se tam pořád něco ;)

Celostátní Setkání Mládeže (CSM) Olomouc
-Nebyli jste v Krakově, protože jste nebyli dost staří?Nebojte, do Olomouce se může jet už od 14 let! Zažijte víru i jinak než doma, vybočte ze zajetých kolejí, seberte s sebou bandu kamaradů a vyražte spolu do Olomouce ;). CSM se koná od 15.8. do 20.8. a stojí při přihlášení do 31.5. jen 950Kč. A to se vyplatí! Pokud nebudete moc sehnat dospěláka, který by si Vás vzal na starost, tak dejte vědět mně.
Mrtě více info a přiihláška  ZDE



Tak toť vše, doufám, že jsem Vás moc nezahltil informacema a doufám, že tam je vše.


Znovu dodávám, že pokud cítíte, že tyhle informace vědět nepotřebujete, tak mi napište ;) A pokud jste mi napsali a pořád vás spamuju, tak se moc omlouvám a napište mi, snad to napodruhé zvládnu ;)


Zdraví Vás Vaši Vikaritání zástupci Vašek Šimon a Anežka Tučková a Vikariátní kaplan Jirka Jakoubek
+

 

Novinky

09.04.2024 19:02
02.04.2024 18:25
07.02.2024 22:05
1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>